Kejadian ni taklah seseram. 2015131 Balai Polis Lama Gombak Balai Polis Lama Gombak ini merupakan sebuah balai yg digunakan ketika zaman Komunis.


Balai Polis Gombak Lama

2012114 KAJIAN PARANORMAL DI BALAI POLIS LAMA GOMBAK.

Cerita seram balai polis lama gombak. January 6 2019 by Editorial Department. Ohh bytheway nama aku Wan Tiger dan aku AbangLong abang sulong pada adik adik aku lerr bukannya gangster samseng hehe. Puaka Balai Gombak merupakan sebuah filem dokumentari seram Malaysia 2015 arahan Waan Hafiz terbitan Showbiz Productions.

Featured tragedi Edit. CeRiTa sErAm is feeling inspired. Empunya tanah di mana di atas tanahnya itu terletak balai polis terbabit menceritakan bahawa asalnya bangunan lama itu adalah sebuah rumah pegawai British yang juga merangkap jurutera yang menjaga Empangan Gombak Lama iaitu empangan yang pertama dibina di daerah Gombak.

2021423 SeramBalai polis gombak lamajalan lama ke bentongpahang. Aku ni sangatlah tension untuk semester niso aku tak ada tempat nak release tensionjadi semalamleader team wujud message aku yang team dia nak pergi balai polis gombak lamaAku pon rasa macam dah lama tak buat benda camnijadi aku pon nak jugak follow dieorang sebab aku pernah jugak. September 9 2019.

2015128 Jelasnya tiga lokasi yang dipilih dalam filem ini iaitu Apartment Riviera II sebuah banglo di Shah Alam dan Balai Polis Gombak merupakan lokasi seram paling sesuai untuk penggambaran tersebut. Read Balai polis gombak lama from the story Cerita Seram by Randomreader5568 Nur Sabrina with 1071 reads. Ada macam macam cerita yang menarik tentang tempat ini.

201793 Cerita Seram - Balai polis gombak lama - Wattpad. Mesti ada antara korang yang dengar kisah seram tentang BALAI POLIS GOMBAK kan. 2015920 KISAH SERAM mengenai jalan Bentong lama dan juga sebuah bangunan yang digelar sebagai Balai Polis Lama Gombak sentiasa dibualkan oleh orang ramai.

2019813 Sebenarnya balai polis yang dikatakan dibina pada zaman komunis itu bukanlah balai polis. This is based on true story. Balai polis ini terletak berhadapan dengan jalan lama Bentong-Kuala Lumpur sekarang jalan itu hanya dilalui oleh lori-lori bermuatan berat sahaja.

Aku ni sangatlah t. 201916 Kisah seram di Balai Polis Batu 16. 201528 Balai Polis Gombak Lama.

Selepas dengar cerita sami tukiteorang baca ayat kursiayat 3 qul dan surah al fatihahbarulah kiteorang masukSeth cakap dekat situ banyak pontianakBalai polis gombak lama ni dibina bagi mengawal kawasan di zaman komunisLama jugak kan balai polis. Hi Assalamualaikum pertama sekali thanks to admin if cerita aku ni publish. Memang boleh dikatakan tempat ini selalu menjadi tumpuan pengkaji paranormal seperti kami yang ingin mendapatkan bukti mengenai fenomena atau kejadian-kejadian mistik yang dikaitkan dengan kehadiran hantu-hantu.

SERAM Kisah Misteri Balai Polis Gombak. Akhirnya semuanya terkubur dan tinggal kenangan bila mana bangun lambat. Waktu hujung minggu di rumah bila tak tahu nak buat apa-apa macam-macam bermain di minda.

30 Gambar Real Adventure Ke SanaLihat Apa Yang Kami Jumpa. Hi semua ni gambar yg sempat admin ambil masa berada di balai polis gombak lamacuba korang zoom2 tngk kot2 ternampak makcik2 bawang or abang yg berjogging tngh malam ke. 2016315 Siang Hari di Balai Polis Lama Gombak.

Tujuan balai ini didirikan untuk membantu puak org asli yg tinggal berhampiran dari gangguan dan serangan komunis. Nak kayuh basikal lah nak hiking lah nak ride skuter lah semua ada. Salam SejahteraHey guys sedutan video sebelum ni kali ini kami membawa anda ke Balai Polis Gombak Lama tidak jauh daripada kawasan Menara.

Episod 1 tirai pembukaan bagi tahun 2012 bersama 6 kru Az PAG AJ Ash Atoi Mirol Yusri dan seorang rakan jemputan dari fan page FB kami yang bernama Ron pergi ke sebuah lokasi yang agak terkenal dengan kisah mistik dan bualan mulut orang tempatan. Dalam pada itu jelasnya pemilihan tiga orang pelakon baharu iaitu Hazwan Asari Farhaziq Ab Manaf dan Shukri Tahir adalah bagi menghidupkan jalan cerita agar tidak kelihatan ia sebagai. Baru-baru ini kumpulan saya ada dengar cerita tentang BALAI POLIS GOMBAK.

. Filem ini ditayangkan pada 28 Januari 2015. 2013411 Dulu balai polis gombak ini dipercayai digunakan ketika zaman komunis balai ini dibina untuk keselamatan orang-orang asli daerah gombak dari ancaman dan gangguan komunis.


Balai Polis Lama Gombak Kuil Haram Jalan Gombak Lama Diroboh Gangguan Di Balai Polis Bandar Hilir Melaka Kupikupiseram Bar Ngass