2021414 Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay. 2021414 Puluhan anggota PDRM Johor dibuang kerja.


Asp Polis Antara Lima Yang Dibuang Kerja

20201217 JOHOR BAHRU Sebanyak 46 anggota polis di Johor diambil tindakan dibuang kerja selepas terlibat dalam pelbagai kesalahan jenayah dan salah laku sepanjang tahun ini.

Polis johor dibuang kerja. Lapan anggota polis dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala 12 lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu depan. Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata jumlah anggota polis yang dibuang kerja itu adalah yang tertinggi di negara ini dibuat di bawah Peraturan 37 Peraturan-Peraturan Pegawai. 20201217 Mendedahkan perkara itu Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata ia adalah hasil kajian dan semakan yang 46 Anggota Polis Johor Dibuang Kerja - Malaysian Update Berita Terkini Untuk Anda.

New Straits Times Press M Bhd. Seramai 46 anggota dan pegawai Polis Kontinjen Johor telah dibuang kerja kerana terbabit dalam pelbagai jenayah dan salah laku sepanjang tahun ini. Beliau berkata Polis Johor membuktikan sebelum ini menerusi Op Benteng yang berjaya.

2021414 SERAMAI lapan anggota polis di Johor telah dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala 12 lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu depan. 202141 Polis mengesyaki sekurang-kurangnya 34 pegawai dan anggota pelbagai agensi penguat kuasa melindungi kegiatan Geng Nicky. 20201219 JOHOR BAHRU - Seramai 46 anggota dan pegawai polis di negeri ini dibuang kerja kerana terlibat dengan salah laku dan melakukan pelbagai kesalahan jenayah sepanjang tahun ini.

2021414 Lapan anggota polis dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala dua belas lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu depan. 2021414 Ayob Khan berkata lapan anggota polis di Johor dibuang kerja atas kesalahan termasuk jenayah dan dadah sejak awal tahun ini. Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam tempoh sama seramai 59 orang warga Polis Diraja Malaysia PDRM Johor melibatkan empat pegawai kanan dan 55 anggota ditahan kerja.

Tindakan itu dibuat di bawah Peraturan 37 Peraturan-Peraturan Pegawai Awam 1993 selepas siasatan dilakukan Jabatan Integriti dan Pematuhan Standard JIPS Ibu Pejabat Polis Kontinjen IPK Johor. Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam tempoh sama seramai 59 orang warga Polis Diraja Malaysia PDRM Johor melibatkan empat pegawai kanan dan 55 anggota ditahan kerja. Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam tempoh sama seramai lima puluh sembilan orang warga PDRM Johor melibatkan empat pegawai kanan dan lima puluh lima anggota ditahan kerja.

Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam tempoh sama seramai 59 orang warga Polis Diraja Malaysia PDRM Johor melibatkan empat pegawai kanan dan 55 anggota ditahan kerja manakala 11. Seramai 46 anggota dan pegawai Polis Kontinjen Johor telah dibuang kerja kerana terbabit dalam pelbagai jenayah dan salah laku sepanjang tahun ini. Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam tempoh sama sebanyak 230 kertas siasatan tatatertib dibuka Jabatan Integriti dan Pematuhan Standard Johor JIPS.

2021414 Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay juga tidak menolak kemungkinan terdapat lebih ramai pegawai dan anggota polis yang bersekongkol dengan kumpulan jenayah terancang itu dipercayai diketuai ahli perniagaan dalam buruan Datuk Seri Nicky Liow Soon Hee. 2021414 Seramai lapan anggota polis dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala 12 lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu depan. 2021414 JOHOR BAHRU - Seramai lapan anggota polis dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala 12 lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu depan.

2021414 Puluhan anggota PDRM Johor dibuang kerja. 2021414 Paling cepat dan mudah kita buka kertas siasatan di bawah kes-kes jenayah bukan satu kebanggaan tindakan buang kerja di Johor. Tahun lepas sahaja 46 orang dibuang kerja tahun ini kemungkinan 20 orang dibuang kerjaIni menunjukkan Polis Johor boleh ambil tindakan dalaman sendiri membetulkan PDRM dari dalam dan ambil tindakan tegas katanya.

BERITA SEMASA 14 APRIL 2021Lapan anggota polis dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala 12 lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu d. JOHOR BAHRU Seramai 78 pegawai dan anggota kontinjen polis Johor telah dikenakan tindakan tatatertib sejak awal tahun ini termasuk lapan daripadanya dibuang kerja berbanding 92 kesalahan tatatatertib yang direkodkan pada tahun lalu. Katanya seramai 12 anggota lagi akan dikenakan tindakan buang kerja.

Ayob Khan BERITA SEMASA 14 APRIL 2021 Lapan anggota polis dibuang kerja sejak awal tahun hingga kini manakala 12 lagi anggota akan dikenakan tindakan sama pada minggu depan. Ketua Polis Johor Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata dalam tempoh sama sebanyak 230 kertas siasatan tatatertib dibuka Jabatan Integriti dan Pematuhan Standard Johor JIPS.


Lapan Anggota Polis Di Johor Dibuang Kerja Ayob Khan